Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ECTS: 6.
 Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 30; Самостійна робота - 135. Підсумковий контроль: Екзамен.
Викладач: Головніна Олена Германівна - доктор економічних наук, доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Анотація: Метою дисципліни є формування у студента знань та вмінь щодо використання методів аудиту та оцінювання характеристик товарів і послуг, попиту, пропозиції, поведінки споживачів, ринкової кон'юнктури з метою прийняття управлінських рішень щодо ефективного просування товарів (послуг) на ринку. Маркетинговий аудит є вихідним елементом системи управління маркетингом, спрямованої на досягнення оптимального балансу між цілями організації і задоволенням потреб споживачів її продукції.
Силабус

П20`8res

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла