Спеціальність: 051 Економіка (Міжнародна економіка). ОС: Бакалавр. Семестр: 8. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15. Практичні - 30. Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей міжнародного бізнесу. Дисципліна дозволяє здобувачам вищих навчальних закладів отримати цілісне уявлення про специфіку міжнародної маркетингової діяльності; оволодіти інструментами та навичками аналізу міжнародного маркетингового середовища та оцінки його привабливості для зовнішньоекономічної діяльності; вивчити методи отримання та обробки маркетингової інформації в міжнародній діяльності; самостійно розробляти міжнародну маркетингову програму компанії, її маркетингові стратегії з використанням новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зовнішніх ринків.
- Викладач: Нагорна Олена Вікторівна