Опції зарахування

Спеціальність: 051 Економіка (Міжнародна економіка). ОС: Бакалавр. Семестр: 8. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15. Практичні - 30. Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Вивчення дисципліни «Міжнародний маркетинг» спрямоване на формування у здобувачів вищої освіти теоретичних і практичних знань у сфері ведення міжнародної маркетингової діяльності, необхідних для досягнення комерційних цілей міжнародного бізнесу. Дисципліна дозволяє здобувачам вищих навчальних закладів отримати цілісне уявлення про специфіку міжнародної маркетингової діяльності; оволодіти інструментами та навичками аналізу міжнародного маркетингового середовища та оцінки його привабливості для зовнішньоекономічної діяльності; вивчити методи отримання та обробки маркетингової інформації в міжнародній діяльності; самостійно розробляти міжнародну маркетингову програму компанії, її маркетингові стратегії з використанням новітніх маркетингових інструментів в освоєнні зовнішніх ринків.

Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання