Опції зарахування

Спеціальність: 203 Садівництво та виноградарство (Садівництво та виноградарство). ОС: Магістр. Семестр: 1. ESTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 15; Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна присвячена комерційній діяльності та маркетинговій стратегії управління на плодоовочевому ринку. Розглядаються теоретичні та практичні аспекти комерційної діяльності на плодоовочевому ринку. Вивчаються методичні та практичні питання маркетингового забезпечення комерційної діяльності суб’єктів ринку плодоовочевої продукції. Комерційна діяльність у плодоовочевому секторі передбачає виконання цілого ланцюга операцій, таких як обґрунтування необхідності ресурсів для виробництва кожного виду продукції, вибір каналу збуту, споживачів та встановлення між ними господарських зв’язків, контроль виконання договірних обов’язків, організація продажу плодоовочевої продукції та її стимулювання. Розглядається комерційна стратегія для суб’єктів господарювання з метою підвищення рівня ефективності виробництва продукції та конкурентоспроможності підприємства на ринку. На практичних заняттях магістри знайомляться з розробкою бізнес-плану як специфічного планового документу, в якому відображено організаційно-фінансові доходи для забезпечення виробництва окремих видів товарів, робіт, послуг. Аналізується виробництво основних та нових плодоовочевих видів за SWOT-аналізом як основою формування маркетингових стратегій.

Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2021
Автори курсу: Бобось Ірина Макарівна; Комар Олександр Олександрович
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла