Спеціальність: 073 Менеджмент освітні програми "Менеджмент" та "Менеджмент міжнародного бізнесу"; 051 Економіка освітня програма "Економічна кібернетика". ОС: Бакалавр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 45; Самостійна робота - 75. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: У результаті вивчення дисципліни студенти орієнтуватимуть у особливостях розвитку маркетингу, формуванні та удосконаленню елементів комплексу маркетингу вітчизняних підприємств, вивченні поведінки споживачів, використанні маркетингового інструментарію, сегментації споживчих ринків, позиціонуванні товарів, формуванні товарної та цінової політики підприємств, формування системи збуту та використання маркетингових комунікацій.
Силабус
- Викладач: Нагорна Олена Вікторівна
- Асистент: Бабічева Олена Іванівна