Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 4. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30 год, Практичні - 30 год, Самостійна робота - . Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Основи цифрового маркетингу" передбачає набуття необхідних навичок з розробки стратегій цифрового маркетингу, вибору та використання цифрових каналів, інструментів, цифрових технологій, запуску рекламних кампаній,  роботи із спеціалізованими інформаційними ресурсами та сервісами.
Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла

Кернінг шрифтів

Видимість картинок

Інтервал між літерами

0

Висота рядка

1.2