Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 3. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30 год, Практичні - 30 год, Самостійна робота - 60 год. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Основи цифрового маркетингу" передбачає комплексне вивчення цифрового маркетингу та маркетингових цифрових технологій; розуміння стратегій цифрового маркетингу та їх побудови, вибору та використання цифрових каналів, інструментів, проведення маркетингових кампаній; набуття необхідних базових навичок роботи із спеціалізованими онлайн-ресурсами та сервісами.

Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання