Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 6. ECTS: 6.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 120. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського аналітичного мислення та засвоєння теоретичних знань і формування практичних навиків з теорії та методології, принципів побудови та функціонування систем омніканального маркетингу, проектів його оптимізації, вивчення нормативно-правових, структурно-класифікаційних, організаційних та соціально-економічних підстав його розвитку. Завдання навчальної дисципліни - теоретична і практична підготовка здобувачів вищої освіти з питань розробки комбінаторної політики підприємства в галузі оптимізації формування складу омніканального маркетингу та управління ним з урахуванням інновацій, закордонного досвіду й очікуваного результату та якості.
Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання