2025-2026 н.р.
Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 6. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців сучасного управлінського аналітичного мислення та засвоєння теоретичних знань і формування практичних навиків з теорії та методології, принципів побудови та функціонування систем омніканального маркетингу, проектів його оптимізації, вивчення нормативно-правових, структурно-класифікаційних, організаційних та соціально-економічних підстав його розвитку. Завдання навчальної дисципліни - теоретична і практична підготовка здобувачів вищої освіти з питань розробки комбінаторної політики підприємства в галузі оптимізації формування складу омніканального маркетингу та управління ним з урахуванням інновацій, закордонного досвіду й очікуваного результату та якості.
- Викладач: Головніна Олена Германівна