Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 5. ЄКТС: 6.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 120. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою викладання даної навчальної дисципліни є сприяння формуванню у студентів сучасного маркетингового мислення, придбання компетенцій, що дозволять активно і творчо брати участь у розробці та практичному застосуванні сучасних інструментів просування бізнесу за допомогою соціальних мереж. Методи маркетингу у соціальних мережах: створення спільнот бренду; робота із блогосферою; репутаційний менеджмент; персональний брендинг; Social Media Optimization (SMO); нестандартне SMM-просування; стратегії просування в соціальних мережах; оцінка і аналіз ефективності роботи в соціальних мережах.
- Викладач: Омельяненко Олександр Васильович