Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 6. ЄКТС: 6.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 120. Підсумковий контроль: Екзамен.

Автор: Лазебник Вікторія Вікторівна - доцент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі.
Анотація: Управління продажем товарів та послуг - це одне з найважливіших питань, які розглядають на найвищому рівні управління компаніями. На курсі розглядаються маркетингові підходи до взаємин виробників і споживачів товарів та послуг, з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.
Покликання на силабус Силабус

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла