Опції зарахування

Спеціальність: 242 Туризм (Міжнародний туристичний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 6.
Лектор: Мосіюк Стефанія Іванівна, к.е.н., доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Оволодіння теоретичними та методичними основами формування стратегій, а також практичними навичками прийняття стратегічних рішень в процесі управління маркетинговою діяльністю та розвитком туристичного підприємства на міжнародному ринку. Основні завдання дисципліни: теоретична підготовка студентів і формування у них навичок у сфері стратегічного маркетингового аналізу, сегментування міжнародних ринків, позиціонування, розробки загальних, конкурентних та функціональних стратегій, пошуку і утримання конкурентних переваг туристичного підприємства; вміння застосування інструментів стратегічного маркетингу щодо формування й реалізації стратегій, створення комерційно вигідних туристичних продуктів.
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.