Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 8.
Розподіл годин: Лекції - 24. Практичні - 24. Самостійна робота - 42. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Маркетингові комунікації" (Модуль 2) передбачає вивчення теоретичних основ та практичних аспектів взаємодії компанії з цільовою аудиторією з метою інформування, переконання, формування позитивного іміджу, стимулювання збуту; набуття практичних навичок використання сучасних інструментів та застосування інноваційних механік маркетингових комунікацій, створення комунікаційних продуктів, проведення комунікаційних кампаній; охоплює інтегровані маркетингові комунікації, розробку комунікаційних стратегій та управління комплексом маркетингових інструментів.
- Викладач: Рябчик Алла Володимирівна