Практичне завдання 2
Умови завершення
Тема 2. ПСИХОЛОГІЯ І ТЕХНОЛОГІЯ НАУКОВОЇ ТВОРЧОСТІ. АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ
Мета: закріплення знань та теоретичних положень:
Методичні рекомендації: аспіранту потрібно скористатися науковими та навчальними публікаціями (монографіями, статтями, підручниками, навчальними посібниками тощо), щоб розглянути: сутність психології і технології наукової творчості та академічної доброчесності; роль і місце наукової творчості; види і форми академічної доброчесності, тощо.
Завдання: 1) кожен аспірант має підготуватися до практичного заняття по лекційному матеріалу; 2) скористатися додатковими джерелами інформації для осягнення нижченаведеного плану питань по цій темі; 3) опрацювати відповідну навчальну й довідкову літературу (дивись вкладку ЕНК "Самостійна робота по темі 2") 4) подати вирішення вправ, винесених на практичне заняття.
Форма та строки подання: опитування й обговорення питань практичного заняття, вирішення вправ. Написаний і/або надрукований матеріал у ході самостійної роботи за цією темою аспірант надсилає файлом(-ами) викладачу для перевірки у цій вкладці ресурсу ЕНК "Практичне заняття по темі 2".
Критерії оцінювання: за результатами опитування, заслуховування відповідей на поставлені питання, обговорення питань практичного заняття й розв"язку задач, перевірки самостійної роботи аспірантів кожен аспірант може отримати за аудиторну й самостійну роботу по темі 2 змістового модуля 2 максимальну суму балів - 5. Якщо допущено незначні помилки й погрішності в розумінні сутті питання - 4 бали; аспірант недостатньо доповів інформаційного матеріалу по питанню й губиться при відповіді на задані аудиторією і викладачем питання - 3 бали; аспірант не готовий до заняття або доповідає на дуже низькому освітньому рівні - 0, 1 чи 2 бали.
План питань для обговорення й дискусії на практичному занятті:
1. Що являють собою поняття психології і технології наукової творчості та академічної доброчесності.
2. Процес формування наукової творчості.
3. Характеристика академічної доброчесності.
4. Види академічної доброчесності.
Література для опрацювання: конспект лекцій та рекомендована література.
ЗАВДАННЯ 2
1. У запланованому власному дослідженні визначити
зміст: а) філософської методології, спрямованої на вирішення стратегічних
завдань дослідження: концепції наукового пізнання, діалектичного методу, теорії
наукової творчості; б) загальнонаукової методології, зокрема таких її
принципів: історичного, термінологічного, системного, пізнавального,
моделювання та ін..; в) конкретно-наукової методології шляхом звернення до
загальновизнаних концепцій провідних учених у досліджуваній галузі економічної
науки, а також тих дослідників, досягнення яких є загальновизнаними.
2. За допомогою системного каталогу бібліотеки визначити провідних учених і загальновизнаних дослідників з обраної теми дослідження.
3. Узагальнити провідні ідеї науковців, які безпосередньо вивчали досліджувану економічну проблему.
4. Визначити професіоналів – практиків, які розробляли та реалізували на практиці свої ідеї, для вирішення досліджуваної проблеми
Термін виконання: згідно з календарним планом на навчальний семестр і розкладом пар.
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла