Практичне заняття 6
Тема 6. Еклектика, неокласицизм та модерн у формуванні архітектурного середовища.
Початок епохи дизайну
Мета роботи: ознайомитись з неокласицизмом у формуванні архітектурного середовища, характеристикою стилю модерн. Ознайомитись з будівлями побудованими у стилі еклектик, розуміти основні інженерні ідеї, які використовуються для реалізації даного стилю. Знати основні етапи становлення дизайну інтер’єру.
Хід роботи: передивіться науково-популярний фільм "Інженерні ідеї: Сіднейський оперний театр" про спорудження Сіднейського оперного театру за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xKDWKN7eOKw (якщо англійською не до кінця зрозуміло, то можна ввімкнути автоматичні субтитри і в налаштуваннях обрати українстку мову).
Завдання. Дати відповіді на наступні питання за фільмом:
1.
Історія створення Сіднейського оперного театру :
дата, архітектор.
2. З якого матеріалу виготовлений каркас споруди?
3. Який механізм застосований для підтримки конструкції оперного театру?
4. Що було зроблено для здешевлення виробництва каркасу споруди оперного театру?
5. Яке значення відіграв клей для зубних протезів у споруджені Сіднейського оперного театру?
6. Особливості вікон Сіднейського оперного театру: яке скло використано і чому?
7. Які матеріали і механізми використані для кращої акустики в концертному залі?
8. Система кондиціювання Сіднейського оперного театру: особливості. Опишіть матеріали, які використовують та механізми, з якими проблемами стикнулись будівельники при її облаштуванні.
9.
Яким чином попередити корозію стальних труб
системи кондиціювання.
Рекомендовані джерела:
1. Інженерні ідеї: Сіднейський оперний театр. URL: https://www.youtube.com/watch?v=5v4oeujQfiU.
Завдання виконується студентами та надсилається 1 файлом (назва файлу "Ivankiv_PR4") на перевірку у форматі Microsoft Word.
Вимоги до термінів подачі та оформлення - робота має містити відомості про виконавця та бути надіслана у визначений термін (за звичай до наступного практичного заняття).
Критерії оцінювання практичного заняття - 10 балів.
правильність
та повноту розкриття питання – 3 бали;
змістовність та правильність виконаного ситуаційного завдання – 3 бали;
висловлювання власних думок, вміння підвести підсумки – 2 бала;
естетичне оформлення всіх матеріалів роботи – 1 бала;
за творчість та авторську позицію (точку зору) – 1 бала.
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла