Практична робота 1
Умови завершення
Тема: СУТНІСТЬ І СФЕРА СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Мета: Навчитися формулювати місію підприємтва, як платформу для постановки стратегічних цілей, яка задає загальний вектор розвитку бізнесу та дозволяє правильно визначати пріоритети.
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, сформулюйте місію підприємстваВаріанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
5 балів - всього.
3 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
2 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
0
Висота рядка
1.2