Практична робота 2
Умови завершення
Тема: СУТНІСТЬ І СФЕРА СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ
Мета: Навчитися формулювати стратегічні маркетингові цілі підприємтва за допомогою «дерево- цілей» (або «карти стратегічних цілей»).
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, сформулюйте стратегічні маркетингові цілі підприємства.Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
5 балів - всього.
3 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
2 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла