Самостійна робота 1
Тема. СТРУКТУРА СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ ТА АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА
Мета: Навчитися за допомогою ситуаційного аналізу (аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища організації) здійснювати оцінку поточної і майбутньої конкурентоспроможності товару компанії на ринку; вивчати поточне положення компанії на ринку і правильно структурувати інформацію для розробки маркетингової стратегії підприємства.
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, провести SWOT аналіз діяльності підприємства.
Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
10 балів - всього.
5 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
5 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла