Спеціальність: D5 "Маркетинг" ОПП Маркетинг ОС: Магістр. Семестр:1 ECTS: 6. Розподіл годин: Лекції - 30 год. Практичні - 60 год.. Самостійна робота -90 год. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна «Маркетингове планування та прогнозування кон'юнктури аграрних ринків» спрямована на формування у студентів знань і практичних навичок щодо планування маркетингової діяльності та прогнозування кон'юнктури аграрних ринків. Курс охоплює методи аналізу попиту й пропозиції на сільськогосподарську продукцію, оцінювання конкурентного середовища, впливу цінових коливань, сезонності та зовнішньоекономічних факторів. Студенти набудуть умінь застосовувати сучасні інструменти маркетингового планування, статистичні та економіко-математичні методи для передбачення тенденцій розвитку аграрного сектору. Засвоєння дисципліни забезпечує підготовку фахівців, здатних розробляти ефективні маркетингові стратегії та приймати обґрунтовані управлінські рішення в умовах мінливої кон'юнктури аграрних ринків.
- Викладач: Левицька Інна Ванадіївна
- Асистент: Луцій Олександр Павлович
- Асистент: Москвічова Олена Сергіївна