Централізація

Централізація (лат. Centrum) - ступінь зосередження прийняття рішень в одних руках, що пов'язано лише з формальною владою, тобто з правами, якими наділено певну особу в організації. Суть централізованих організацій полягає в поділі процесів прийняття рішень і їх впровадження: вищі керівники приймають рішення, що керують середньою ланкою передають і погоджують їх, працівники - виконують. Порівняльний аналіз показує, що централізовані організації, діяльність яких ґрунтується на принципах «команд і контролю», як правило, витратні. Вони повільно пристосовуються до змін ринку і слабо реагують на мінливі потреби клієнтів, обмежені в творчості і ініціативи, щоб ефективно діяти в умовах конкуренції.

» Термінологічний словник

Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Text Alignment Text Alignment