Бенчмаркінг

Бенчмаркінг – це:
1) особливий вид діяльності з пошуку та отримання інформації про кращі рішення, які використовуються в діяльності інших компаній, з метою їх вивчення, переймання досвіду та застосування у власній практиці;
2) неперервний процес визначення рівня продукції та послуг, методів підприємства порівняно з результатами головних конкурентів або компаній, які посідають лідируючі позиції;
3) процес пошуку стандартного чи еталонного економічно ефективнішого підприємства-конкурента з метою порівняння з власним та переймання найкращих методів його роботи.
4) основа для визначення раціональних цілей діяльності за допомогою пошуку кращих методів організації виробничих процесів у галузі з метою досягнення найбільшої ефективності.

» Термінологічний словник

Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Text Alignment Text Alignment