Стратегічне управління

Стратегічне управління (strategic management) – це:
1) процес визначення (й встановлення) зв’язку організації з її оточенням, що полягає в реалізації обраних цілей і в спробах досягти бажаного стану взаємовідносин з оточенням за допомогою розподілу ресурсів,що дає змогу ефективно й результативно діяти організації та її підрозділам (Шендел, Хаттен);
2) стратегічне управління – це процес управління з метою здійснення місії організації за допомогою управління взаємодією організації з її оточенням (Хіггенс).
3) набір рішень і дій з формулювання й виконання стратегій, розроблених для того, щоб досягти мети організації (Пірс, Робінсон);
4) процес, за допомогою якого менеджери здійснюють довгострокове управління організацією, визначають специфічні цілі діяльності, розробляють стратегії для досягнення цих цілей, враховуючи всі релевантні зовнішні та внутрішні умови, а також забезпечують виконання розроблених відповідних планів, постійно розвиваючись і змінюючись (А.А. Томпсон, А.Дж. Стрікленд);
5) таке управління організацією, що спирається на людський потенціал як основу організації, орієнтує виробничу діяльність на запити споживачів, гнучко реагує і проводить своєчасні зміни в організації, які відповідають виклику з боку оточення і дають змогу добиватися конкурентних переваг, що в сукупності дає можливість організації виживати в довгостроковій перспективі, досягаючи при цьому своїх цілей (О.С. Віханський).

» Термінологічний словник

Доступність

Шрифти Шрифти

Розмір шрифта Розмір шрифта

1

Колір тексту Колір тексту

Колір тла Колір тла

Кернінг шрифтів Кернінг шрифтів

Видимість картинок Видимість картинок

Інтервал між літерами Інтервал між літерами

0

Висота рядка Висота рядка

1.2

Виділити посилання Виділити посилання

Text Alignment Text Alignment