Словник
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
К |
---|
Кадровий ризикце ефект вірогідності настання невизначеної події, що пов’язана із власним персоналом компанії та може призвести до негативних або позитивних впливів на цілі організації. Кадрові ризики можуть виникати на будь-яких етапах управління кадрами: під час найму кадрів (невідповідність фактичної та запланованої кількості співробітників, невідповідність кваліфікації найманих працівників посадовим вимогам, проблеми в адаптації нових співробітників, неадекватний опис посадових зобов’язань); у процесі експлуатації кадрів (нераціональне використання робочого часу, низька продуктивність праці, помилки персоналу, навмисне псування майна співробітником, невиконання посадових обов’язків, низька мотивація персоналу, нездатність сприймати нововведення, шахрайство, зловживання, дискримінація та конфлікти, в тому числі за національною ознакою, ризик експатріації); в процесі звільнення персоналу (висока текучість кадрів, наявність латентної текучості кадрів, втрата конфіденційної інформації, погіршення психологічної ситуації в колективі, судові тяжби зі звільненим персоналом). | |
Карговид транспортного страхування, який полягає у страхуванні вантажу від ризиків втрати, псування під час перевезення. Об’єктом даного виду страхування є майнові інтереси особи, на користь якої був укладений договір страхування; страховий випадок настає в момент ушкодження, знищення, зникнення вантажів, втрати ними своїх якісних властивостей. Таке страхування здійснюється з ініціативи власника вантажу. | |
Картки Кроуфордаметод ідентифікації ризиків. Збирається група з 7–10 експертів. Ведучий ставить групі 10 питань, на кожне з яких учасник письмово, на окремому аркуші паперу повинен дати відповіді. Питання весь час те ж саме: «Який ризик Ви вважаєте найсуттєвішим для проекту?». Повторювати відповідь кілька разів не можна. В результаті ведучій отримає набір карток із зазначенням різних ризиків, їх ранжують і знов дають список експертам для коментарів. | |
Касковид транспортного страхування, який полягає у страхуванні транспортних засобів, не передбачає страхування вантажу (див. «карго») та страхування відповідальності перед третіми особами | |
КАФ(з англ. «cost and freight») – угода в міжнародній торгівлі, за якою продавець повинен укласти за свій рахунок договір морського перевезення до місця призначення, зазначеного в контракті, і доставити вантаж на борт судна. Обов’язок страхування лежить на покупцеві. | |
Комерційний транспортний ризикризик, який виражається в можливості зриву поставок, недоотримання продукції, збільшення транспортних витрат, порушення термінів поставки, що може призвести до невиконання фінансових зобов’язань, втрати частки доходу (прибутку). | |
Критерії Хофстеде6 культурних вимірів або характерних особливостей культури, які впливають на економіку та на специфіку ведення бізнесу. Визначив ці особливості у 70-х роках XX століття нідерландський соціолог Герт Хофстеде. До зазначених критеріїв належать індекс дистанції влади, індивідуалізм, маскулінність, уникнення невизначеності, орієнтація на майбутнє (довгострокова, короткострокова), потурання бажанням. | |
Критичний ризикреалізація такого ризику характеризується можливими втратами розрахункового прибутку на рівні 50–70 %. | |
Культурний конфлікт зацікавлених сторінвид культурного ризику, в основі якого той факт, що культурні відмінності ускладнюють угоди, виникає мовний і контекстний бар'єр, виникає ризик двозначності, а стереотипи про інші культури заважають діалогу. | |
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла