Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все

П

Передача ризику

стратегія реагування на ризик, яка виключає загрозу ризику шляхом передачі негативних наслідків з відповідальністю за реагування на третю сторону. Передача ризику зазвичай супроводжується виплатою премії за ризик стороні, що приймає на себе ризик і відповідальність за його управління. Сам ризик при цьому не усувається (страхування на випадок пожежі на виробництві не виключає можливість пожежі). Класичні методи передачі ризику – страхування, хеджування, аутсорсинг, гаранти.


Підвищений ризик

реалізація такого ризику характеризується можливими втратами розрахункового прибутку на рівні 25–50 %.


Підприємець

суб’єкт ризику, той, хто вкладає у власну справу, керовану ним безпосередньо (або за його участю), свій власний або позиковий капітал з урахуванням результатів аналізу й оцінки таких параметрів справи, як прогнозовані витрати, дохід, ліквідність, безпека.


Планування реагування на ризики

це процес розробки методів і процедур, що сприяють підвищенню сприятливих можливостей і зниженню загроз для досягнення цілей проекту. Способи реагування розглядаються для кожного ризику окремо.


Планування управління ризиками

це процес визначення підходів і планування операцій з управління ризиками проекту. Полягає у таких діях: визначення методології, розподіл ролей та обов’язків, визначення основних операцій з управління ризиками, визначення вартості цих операцій та виділення ресурсів на їх реалізацію, прийняття для компанії класифікації ризиків; напрацювання методики оцінки наслідків та ймовірностей ризиків.


Подія ризику

потенційно можлива подія, яка може завдати шкоди або принести вигоди проекту (пожежа, посуха, зростання вартості акцій, зниження вартості акцій).


Політичний ризик

це ризик, який проявляється у формі можливої несподіваної, обумовленої політичними міркуваннями і подіями зміни умов господарської діяльності, що створює несприятливий для підприємця фон та тим самим здатна призвести до підвищених витрат ресурсів і втрати прибутку.


Помилки в ідентифікації регіональних і субкультурних відмінностей

вид культурного ризику, в основі якого той факт, що багато корпорацій, формуючи нові іноземні ринки, забувають, що потрібно враховувати культурні відмінності різних регіонів однієї країни.


Помилки в розумінні місцевих особливостей ведення бізнесу

вид культурного ризику, джерело якого в тому, що культурні особливості проявляються не тільки в образі клієнта, а й у вигляді специфіки місцевого порядку ведення бізнесу. Тільки знання місцевої культури бізнесу рятує від провалу бізнес.


Попередження ризику

це досить ефективний засіб, який, однак, лише в окремих випадках дає змогу зменшити (уникнути)  ризик у менеджменті.



Сторінка:  1  2  (Далі)
  Все


Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла