Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

М

Маркування

це обов'язкова інформація, що наноситься на вироби або упаковку у вигляді тексту, сукупності знаків або символів, які  характеризують  даний товар і допомагають його ідентифікувати. Для основної маси  споживачів  маркування  є  практично  єдиним  доступним засобом інформації про товар. Воно повинно відповідати вимогам стандартів та іншої  нормативної  документації.  До  маркування  ставляться загальні  та специфічні вимоги.


Мета товарознавства

вивчення  основоположних  характеристик товару,  які складають його споживну вартість, а також їх змін на всіх  етапах товароруху.


Мета класифікації

систематизація, а також ідентифікація і прогнозування  властивостей  товарів. 

Метод товарознавства

системний  підхід  до  пізнання  споживної вартості (цінності) товарів і вивчення закономірностей її прояву і збереження.


Міжнародна стандартизація

стандартизація, участь у якій відкрита для відповідних органів усіх держав.


Мода

впливає на смаки споживачів, що сформувалися або склалися в певному суспільному середовищі, через зовнішнє оформлення товарів. Мода на противагу стилю являє собою часову спільність формальнохудожніх засобів, що виражають певне світовідчуття. Мода поширюється, як  правило, на найбільш рухливі елементи середовища речей і є наслідком природного потягу людей робити зовнішні предмети, вироби, товари, які вони використовують, все більш гарними і зручними. Крім того, мода на товари відображає зміну смаку людей з віком. Про це свідчить існування таких напрямів моди на одяг, взуття, головні убори, прикраси, як молодіжний, дитячий, для людей середнього і похилого віку.