ЕНК з дисципліни "Філософія" розроблений для підготовки бакалаврів спеціальностей: 

Екологія
Біотехнології та біоінженерія
Захист і карантин рослин

Перевагою ЕНК є представлення навчального матеріалу з дисципліни Філософія  в дидактично уніфікованому й формалізованому вигляді та надання можливості студентам використання його у будь-якому місці і у будь-який час незалежно від форми навчання студента. 

За допомогою цієї системи студент може дистанційно, через Інтернет, відкрити електронний навчальний курс, ознайомитися з його структурою з навчальним матеріалом, який представлений у вигляді різнотипних інформаційних ресурсів (текст, відео, презентація, електронний посібник), виконати завдання та відправити його на перевірку, пройти електронне тестування.

ЕНК «Філософія» складається з таких структурних елементів:

Візитка курсу (опис курсу), в якій наведена стисла інформація про електронний курс: спеціальність, освітній ступінь, семестр навчання, кількість кредитів ECTS, автори курсу, кафедра,  коротка анотація та рівень доступу до курсу.

Загальна інформація про курс:

  • Силабус. Зазначається мета та завдання вивчення курсу, передумови вивчення курсу, його зміст за темами. Також зазначається, що студент буде знати та вміти після проходження курсу.
    • Шкала оцінювання. Містить інформацію щодо системи оцінювання навчальних досягнень студентів з дисципліни, як поточних, так і підсумкових. З кожного модуля вказується розподіл балів за виконання завдань та шкала оцінювання. Оцінка за кожен модуль враховує три складові: засвоєння теоретичного матеріалу, вміння практично застосовувати отримані знання та успішність виконання завдань, винесених на самостійне опрацювання.
    • Друковані та інтернет-джерелаУ цьому ресурсі наводяться основні, додаткові друковані джерела з дисципліни та Інтернет-ресурси.
  • Термінологічний словник/ Глосарій. Містить основні терміни навчального курсу та їх значення.

Загальна кількість модулів при вивченні дисципліни складає 2 модулі.

Зміст кожного змістовного модуля включає такі матеріали:

  • Теоретичний навчальний матеріал. Містить обов’язкові навчальні ресурси: 1) структуровані електронні матеріали, зміст яких відображає логіку навчання за курсом і надає студенту теоретичні відомості з модуля у повному обсязі;2) мультимедійні презентації лекцій, 3) додаткові електронні навчальні матеріали: електронні конспекти лекцій; відео матеріали; довідкові та нормативні документи.
  • Семінарські роботи. У матеріалах курсу відображено перелік семінарських робіт у вигляді окремих ресурсів. До кожної роботи визначена мета та завдання, які забезпечують формування вмінь та навичок, необхідних для засвоєння теми, надані методичні рекомендації з їх виконання, форма подання результатів виконаної роботи, критерії оцінювання кожної роботи, список завдань які потрібно виконати студентам. Лабораторні роботи, для виконання яких необхідно спеціальне обладнання та реальні об’єкти, виконуються в аудиторних умовах, про що зазначається при формулюванні завдання. Навчально-методичні матеріали з семінарських робіт прикріплено у файлах різних форматів та завдань. Оцінюється робота за усною відповіддю. Письмові та усні відповіді на запитання до семінарської роботи. Після перевірки та оцінювання виконаних завдань бали виставляються у журнал оцінок. Письмовою альтернативою до усних відповідей в межах семінарських робіт є завдання для самостійної роботи. У ЕНК розміщені додаткові матеріали для самостійних письмових робіт у формі ессе або конспекта першоджерел. Результат виконання студенти надсилають в електронній формі до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.
  • Тестове опитування до семінарів. Після кожного семінару студентам пропонується пройти тестове опитування для перевірки рівня засвоєння теми. В тесті запитання формуються випадковим порядком, кожен тест містить 10 запитань. На відповіді студентам дається 15 хвилин, кожен тест можна проходити тричі, зараховується найкраща спроба. Прохідний бал - 3.
  • Модульний контроль. Для оцінювання знань, умінь та навичок, набутих під час вивчення кожного модуля курсу, використовуються індивідуальні завдання, тести та опитування за допомогою контрольних запитань. Кожний модуль містить навчальний тест для самоконтролюконтрольні запитання та контрольний тест. Результати оцінювання навчальних досягнень кожного студента автоматично заносяться в електронний журнал після тестування.

У разі пропуску з поважних причин аудиторних занять студент має право їх відпрацювати за графіком консультацій. Відпрацювання аудиторних занять можуть бути здійснені впродовж 2-х тижнів (14 календарних днів), починаючи з моменту, коли студент має знову приступити до занять (завершилася дія відповідної поважної причини), але не пізніше дня початку залікового тижня у відповідному семестрі. Порядок відпрацювання пропущених занять визначає викладач.

Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, самостійно опрацювують теми практичних і самостійних завдань. Результати виконання студенти надсилають в електронній формі до навчального порталу. Після перевірки та оцінювання бали фіксуються у відповідних навчальних діяльностях з коротким поясненням суті зроблених помилок та знятих за це балів. Оцінки автоматично переносяться в журнал оцінок.

Підсумкова атестація – наведено контрольні запитання, навчальний тест та підсумковий іспит. Студенти послідовно опрацьовують, вивчають теоретичний навчальний матеріал та виконують лабораторні роботи відповідно до структури кожного змістовного модуля та поставлених завдань. Після вивчення та опрацювання кожного змістовного модуля студенти проходять тестовий модульний контроль. Після опрацювання двох змістових модулів студенти проходять підсумковий тестовий контроль знань. Випадковий варіант білету письмового завдання і співбесіди студент отримує у викладача під час проведення іспиту.


Остання зміна: середа, 30 серпня 2023, 13:05