Структура за темами

  • Загальна інформація про курс

    Філософія належить до циклу фундаментальних дисциплін. Вивчення її є важливим чинником духовного збагачення, інтелектуального розвитку, формування світоглядно-методологічної культури студентської молоді, усвідомлення свого місця і ролі в суспільстві; визначення ціннісних орієнтирів особистої та соціальної активності громадянина, розуміння проблем людського буття і насамперед питань: хто є людина, як їй жити, на що орієнтуватися в сучасних умовах, як долати перешкоди на шляху до мети. Тому що філософія за більш, ніж 2, 5 тисячі років свого існування виробила всезагальне та значиме розуміння таких вічних цінностей, як: Істина, Благо, Добро, Краса, Справедливість, Людяність.                                                                    

                                                                                                   ФІЛОСОФІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ | Онлайн-тест – «На Урок»

  • Модуль 1. Історія філософії

    Перший модуль присвячений вивченню історії світової філософії. Вивчаючи історію філософії, ми одночасно вивчаємо й власне філософію - як її розуміли окремі філософи, представники різних філософських шкіол, течій або напрямів. Особливістю філософського знання є те, що в ньому відсутній принцип прогресу: ні в якому разі не можна стверджувати, що сучасні філософи розумніші або мудріші за філософів давнини. Ні. Через історію філософії досягається можливість ДІАЛОГУ між філософами різних поколінь та різноманітних філософських позицій. Адже філософія - це не готові істини, а прагнення їх досягти, це завжди пошук, відкриття, розуміння...

    Форум: 1 Гіперпосилання: 2 Книги: 8 Файли: 10 Завдання: 7 Тести: 9 Сторінка: 1
  • Модуль 2. Онтологія Гносеологія Соціальна філософія

    ОНТОЛОГІЯ - одна з найдавніших частин філософії. Вона утворилась із прагнення зрозуміти світ, всезагальні зв'язки в ньому, його походження та місце людини у світі. За 2,5 тисячі років змінювались підходи до розуміння світу, проте питання про те, що було першим та як усе пов'язане з усим, залишається досі актуальним.

    Філософів з найдавніших часів хвилювала проблема ІСТИНИ. В класичній філософській традиції істина вважалась абсолютною цінністю. Проте не менш важливим є і шлях досягнення істини - процес пізнання, здобуття нового знання. Саме цим і займається ГНОСЕОЛОГІЯ - філософське вчення про пізнання.

    Те, що людина - істота соціальна, стверджували філософи з найдавніших часів. Ведучи суспільний спосіб життя, людина утворила нову реальність - суспільство, що має свої закони, правила, норми, характеристики. Будучи створеним людиною, суспільство зрештою підкорило людину, змусивши жити за власними правилами. Саме так з'явилась ще одна вічна філософська проблема: співвідношення свободи і справедливості, які взаємно заперечують одна одну, але й не можливі одна без одної.


    Форум: 1 Книги: 8 Файли: 12 Завдання: 9 Гіперпосилання: 3 Сторінка: 1 Тести: 2
  • Підсумкова атестація/іспит

    Підсумкова атестація відбувається наступним чином:

    Екзаменаційний білет складається з "відкритих питань"  типу Есе  і тестових завдань різних типів. 

    У теоретичному блоці 2 відкритих запитання (есе), на які студент дає ґрунтовну та аргументовану відповідь, максимально розкриваючи зміст запитання. Максимальна кількість балів за теоретичний блок-20 (по 10 балів за кожне запитання.) 

    У тестовому блоці 10 запитань різного рівня складності (відкриті, закриті, на вибір, багатоваріантні, коротка відповідь). Максимальна кількість балів за тестовий блок – 10. Всього за іспит студент може набрати максимально 30 балів.

    Після написання іспиту, студент завантажує роботу на перевірку викладачу. Викладач виставляє підсумкову атестацію на основі навчальної роботи та балів, які студент набрав при складанні іспиту. Після завершення проведення письмового екзамену за результатами відповідей на екзаменаційний білет можливе проведення співбесіди двома науково-педагогічними працівниками, які проводили підсумкову атестацію, із здобувачем вищої освіти, після якої визначається остаточна оцінка за складання екзамену − рейтинг здобувача вищої освіти з атестації R АТ (не більше 30 балів).

    Сторінка: 1 Тест: 1