Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 8 (7-8). ЄКТС: 3 (6).
Розподіл годин: Лекції - 19; Практичні - 27; Самостійна робота - 44. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Мета: вивчення та оволодіння здобувачами вищої освіти теоретичними знаннями та практичними навиками щодо застосування, використання інструментів, засобів та елементів комплексу маркетингових комунікацій; організації, планування, здійснення управління комунікативною діяльністю підприємства з метою ефективного функціонування в сучасному середовищі. Завдання: опанування сучасних категорій та технологій маркетингових комунікацій; розуміння інструментів, засобів, елементів та методів маркетингових комунікацій для здійснення комунікаційної діяльності; набуття практичних навичок створення комунікаційних продуктів, планування системи маркетингових комунікацій підприємства, планування комунікаційної кампанії для просування проєктів та управління репутацією на офлайн-ринку.
Покликання на силабус Силабус

Самореєстрація (Студент)
Самореєстрація (Студент)
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла