Спеціальність: 075 Маркетинг. ОС: Бакалавр. Семестр: 8. ЄКТС: 3.
Розподіл годин: Лекції - 19. Практичні - 27. Самостійна робота - 44. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Мета: вивчення та оволодіння здобувачами вищої освіти теоретичними знаннями та практичними навиками щодо застосування, використання інструментів, засобів та елементів комплексу маркетингових комунікацій; організації, планування, здійснення управління комунікативною діяльністю підприємства з метою ефективного функціонування в сучасному середовищі. Завдання: опанування сучасних категорій та технологій маркетингових комунікацій; розуміння інструментів, засобів, елементів та методів маркетингових комунікацій для здійснення комунікаційної діяльності; набуття практичних навичок створення комунікаційних продуктів, планування системи маркетингових комунікацій підприємства, планування комунікаційної кампанії для просування проєктів та управління репутацією на офлайн-ринку. Робоча програма
- Викладач: Буряк Руслан Іванович
- Викладач: Гераймович Віолета Леонтіївна
- Викладач: Кальковська Ірина Олегівна