Практична робота 6
Умови завершення
Тема: МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ЗРОСТАННЯ
Мета: Дати студентам розвинути практичні навики з оцінки конкурентоспроможності компанії з використанням методу «багатокутник конкурентоспроможності».
Завдання: Використовуючи методичні рекомендації, визначте 2 основних конкуренти досліджуваного підприємства, оцініть конкурентоспроможність вашого товару, створіть план дій для підвищення його конкурентоспроможності та побудуйте «багатокутник конкурентоспроможності».Варіанти завдання - підприємство обираємо те, яке досліджуватимете у вашому курсовому проекті.
Форма подання результатів виконаної роботи: надіслати xlsx-файл з виконаною роботою через систему Elearn.
Критерії оцінювання:
5 балів - всього.
3 бали - правильність розв’язку і чіткість оформлення.
2 бали - наявність висновку.
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41
- 8 березня 2023, 21:41
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла