Опції зарахування

Спеціальність: 075 Маркетинг. ОC: Бакалавр. Семестр: 7. ЄКТС: 6.
Розподіл годин: Лекції - , Практичні - , Самостійна робота - . Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Основне завдання навчальної дисципліни полягає в розумінні того, як цифрові інструменти можуть бути використані для управління взаємовідносинами з клієнтами, автоматизації електронної пошти та розсилки, формування маркетингової звітності та аналітики (збір, аналіз та створення дашбордів маркетингових кампаній), контентного маркетингу на основі штучного інтелекту.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2020
Автори курсу: Волошина Тетяна Володимирівна; Корольчук Валентина Ігорівна; Кривобок Єлизавета Олександрівна
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.
Accessibility

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла