Перейти до головного вмісту
Умови завершення


Тема 6. 

1. Введення

CAC (Cost to Acquire a Customer) — вартість залучення нового клієнта. Розраховується за формулою: [Витрати на залучення клієнтів за певний проміжок часу] / [Кількість нових клієнтів, залучених у цей проміжок часу]. Наприклад, ви витратили на рекламу $40 та отримали 8 нових клієнтів. CAC вийде $5, тому що 40 / 8 = 5. CPA (Cost per Action) — модель інтернет-реклами, в якій рекламодавець сплачує за виконану користувачем дію на сайті. 

CPC (Cost per Click) — вартість кліку у пошуковій рекламі із подальшим переходом користувача на рекламований сайт. 

CR (Conversion Rate) — відсоток відвідувачів сайту, що виконали цільові дії. Розраховується за формулою: [Кількість продажів / кількість кліків ] х 100%. 

CTA (Call to Action) — заклик до дії, наявний у будь-якому рекламному інструменті. Він стимулює користувача стати споживачем. Наприклад, на сайті інтернет-магазину «заклик до дії» — це кнопка «Замовити» або «Придбати». 

CTR (Click-through rate) — співвідношення кількості кліків до кількості показів реклами. Розраховується за формулою: [Кількість кліків] / [Кількість показів] x 100%. 

ґECPC (оптимізатор ціни за конверсію) — стратегія призначення ставок, яка коригує ціну за клік таким чином, щоб отримувати максимальну кількість конверсій. Вона майже така сама, як інші стратегії Інтелектуального призначення ставок, але при цьому ЕСРС враховує значення ставок, встановлених вручну. Розраховується за формулою: [Рекламний бюджет] / [кількість кліків]. 

LTV (Life[me Value) — вартість «життєвого циклу» клієнта. Показник дозволяє оцінити зацікавленість клієнтів бізнесу в замовленні товарів та послуг. Умовно кажучи, це та кількість грошей, яку ви отримуєте від клієнта за весь час співробітництва з ним. 

PPC (Pay Per Click) — різновид онлайн-реклами, при якій рекламодавець сплачує за кожен клік, за яким користувач перейшов на сайт. Власне, це саме контекстна реклама. Рекламні оголошення розміщують за допомогою провайдерів контекстної реклами — Google Ads, Bing Ads, Begun, рекламних майданчиків соціальних мереж Facebook, Twitter, LinkedIn тощо. 

ROI — показник повернення інвестицій, індикатор ефективності та окупності рекламних кампаній. 

ROMI — показник, що демонструє прибутковість або збитковість маркетингових каналів.

Таргетинг — спосіб налаштування рекламних кампаній для певної аудиторії.

Товарний фід — файл із даними про всі товари на сайті та їх атрибути (унікальні ідентифікатори, посилання на товари та їх зображення, описи та ціни).

Аукціон — процес відбору оголошень для показу за пошуковими запитами та порядок їх відображення в пошуковій видачі. Рекламний аукціон відбувається щоразу, коли користувач з обраної цільової аудиторії

бачить оголошення.

Брендові запити — запити, які націлені на збільшення впізнаваності бренду (назва бренду, а також товарів певного бренду чи марки).

Воронка продажів — принцип розподілу потенційних клієнтів за стадіями всього процесу — від першого контакту до продажу товару або послуги.

Геотаргетинг — різновид показу онлайн-реклами з урахуванням географічного знаходження користувача. Геотаргетинг дає можливість охопити тільки ту частину користувачів, яка найімовірніше виконає необхідну

цільову дію (перейде за посиланням, зробить замовлення).

Динамічні пошукові кампанії (DSA) — вид пошукових оголошень, у яких заголовок та цільова сторінка підбираються автоматично залежно від змісту сайту та пошукового запиту користувача.

Динамічний ремаркетинг — інструмент для показу реклами певних товарів або послуг користувачам, які нещодавно переглядали сторінки сайту, що присвячені цим товарам та послугам.

Показник відмов (Bounce Rate) — відсоткове співвідношення кількості відвідувачів, які покинули сайт прямо зі сторінки входу або переглянули тільки одну сторінку сайту.

Ключове слово (ключовик, ключ) — слова та фрази, які рекламодавці додають до групи оголошень, щоб налаштовувати таргетинг оголошень на потенційних клієнтів.

Кинутий кошик — вид таргетингу на користувачів, які додали товар до кошика, але за якихось обставин не придбали його.

Конверсія — цільова дія користувача на сайті (купівля, реєстрація тощо).

Медійна реклама — вид інтернет-реклами, що об’єднує візуальні та звукові рекламні матеріали (банерну медійну рекламу, відеоролики, брендування, текстово-графічні блоки тощо).

Місця розміщення — ресурси в контекстно-медійній мережі Google, на яких відображаються рекламні оголошення. Рекламодавець може власноруч обрати серед місць розміщення сайти, окремі сторінки, мобільні

додатки, відеоролики та навіть конкретні рекламні блоки.

Мінус-слова — тип ключових слів для блокування показу оголошень за запитами, що не мають прямого зв’язку з товарами та послугами рекламодавця. Вони дозволяють адресувати рекламу тільки цільовій

аудиторії та раціонально використовувати рекламний бюджет.

Наскрізна аналітика — аналіз ефективності рекламних кампаній на основі повних даних про продажі, відстежуючий шлях клієнта від перегляду реклами до повторних продажів.

Рейтинг оголошення — значення для допуску оголошення до показу, а також визначення позиції оголошення в пошуковій видачі. Рейтинг розраховується з урахуванням ставки рекламодавця, компонентів

показнику якості (очікуваного значення CTR, релевантності оголошення та якості цільової сторінки).

Релевантність — ступінь відповідності пропозиції (рекламного оголошення) запиту користувача, один із найважливіших критеріїв оцінки пошукової реклами.

Ретаргетинг / ремаркетинг — функції для налаштування таргетингу рекламної кампанії на користувачів, які раніше відвідували сайт.

Склікування (Click Fraud) — умисні кліки по оголошенням для розтрати бюджету рекламодавця.

Транзакції — продажі товарів або послуг через сайт.



© 2006-2023. Всі права застережено
Слідкуйте за нами в ТЕЛЕГРАМ