Вибіркова дисципліна. ОС: Бакалавр. Семестр: 7. ECTS: 4.
Анотація: Дисципліна “Веб‑аналітика та основи таргетингу” націлена на набуття студентами базових навичок роботи з системами веб-аналітики, оволодіння основами збору та аналізу даних, розуміння ключових метрик цифрового бізнесу, налаштування таргетингу для просування послуг з акцентом на роботу в соціальних мережах. Контент навчального курсу побудований таким чином, щоб поступово занурити студента в світ аналізу даних, тобто від простого до складного: на самому початку це знайомство з поняттями офлайн та онлайн конверсій бізнесу, знайомство з поняттям таргетингу та початок роботи з інструментами веб-аналітики, їх налаштування, відкритими сервісами аудиту Similarweb, Semrush, Serpstat, а по завершенню розуміння логіки роботи Google Ads та Facebook Ads, Google Analytics 4, вміння налаштування рекламних кампаній та їх аналіз.