ЕНК з дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначений для підготовки магістрів спеціальності 075 "Маркетинг"

Термін виконання заплановано на 15 тижнів (1 семестр). 

Порядок виконання робіт:

НАЗВИ РОБІТ

Тижні

Бали

МОДУЛЬ І

1-7

100 (мін.60)

 Практична робота 1

1-2

0-5

 Практична робота 2

2-3

0-5

 Практична робота 3

3-5

0-5

 Практична робота 4

5-7

0-5

 Самостійна робота 1

1-4

0-10

 Самостійна робота 2

4-7

0-10

 Модуль 1

6-7

0-60

МОДУЛЬ ІІ

7-14

100 (мін.60)

 Практична робота 5

7-8

0-5

 Практична робота 6

8-9

0-5

 Практична робота 7

8-11

0-5

 Практична робота 8

11-12

0-5

 Самостійна робота 3

7-10

0-10

 Самостійна робота 410-13 0-10

 Модуль 2

13-14

0-60

Навчальна робота

70 (мін. 42)

Іспит

15

30 (мін. 18)

Всього за курс

100 (мін. 60)

УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, самостійно опрацювують теми практичних і самостійних завдань, дотримуючись часових норм.

Розподіл навчального матеріалу зроблено на 2 великі частини  (Модулі). Зміст кожного змістовного модуля включає такі матеріали:

Теоретичний навчальний матеріал. Містить навчальні ресурси: 

1)структуровані електронні матеріалиі

2)мультимедійні презентації лекцій

Практичні роботи

Завдання для самостійної роботи

Модульний контроль

Теми та порядок вивчення матеріалу визначається затвердженою Робочою програмою дисципліни.

Модульний контроль передбчено в кінці кожного модуля у вигляді тестування () та додаткової співбесіди за потреби.
УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, повинні з'явитися на заняття, яке буде призначено як модульний контроль!

Підсумкова атестація передбачає іспитовий контроль у вигляді тестування ().


Остання зміна: середа, 23 червня 2021, 15:19