Методичні рекомендації по роботі з курсом
Умови завершення
ЕНК з
дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначений для підготовки магістрів
спеціальності 075 "Маркетинг"
Термін виконання заплановано на 15 тижнів (1 семестр). Порядок виконання робіт:
НАЗВИ РОБІТ
Тижні
Бали
МОДУЛЬ І
1-7
100 (мін.60)
1-2
0-5
2-3
0-5
3-5
0-5
5-7
0-5
1-4
0-10
4-7
0-10
6-7
0-60
МОДУЛЬ ІІ
7-14
100 (мін.60)
7-8
0-5
8-9
0-5
8-11
0-5
11-12
0-5
7-10
0-10
Самостійна робота 4 10-13 0-10 13-14
0-60
Навчальна робота
70 (мін. 42)
15
30 (мін. 18)
Всього за курс
100 (мін. 60)
УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, самостійно опрацювують теми практичних і самостійних завдань, дотримуючись часових норм.Розподіл навчального матеріалу зроблено на 2 великі частини (Модулі). Зміст кожного змістовного модуля включає такі матеріали:
Теоретичний навчальний матеріал. Містить навчальні ресурси:
1)структуровані електронні матеріалиі
2)мультимедійні презентації лекцій
Практичні роботи
Завдання для самостійної роботи
Модульний контрольТеми та порядок вивчення матеріалу визначається затвердженою Робочою програмою дисципліни.
Модульний контроль передбчено в кінці кожного модуля у вигляді тестування () та додаткової співбесіди за потреби.УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, повинні з'явитися на заняття, яке буде призначено як модульний контроль!
Підсумкова атестація передбачає іспитовий контроль у вигляді тестування ().
НАЗВИ РОБІТ
Тижні
Бали
МОДУЛЬ І
1-7
100 (мін.60)
1-2
0-5
2-3
0-5
3-5
0-5
5-7
0-5
1-4
0-10
4-7
0-10
6-7
0-60
МОДУЛЬ ІІ
7-14
100 (мін.60)
7-8
0-5
8-9
0-5
8-11
0-5
11-12
0-5
7-10
0-10
13-14
0-60
Навчальна робота
70 (мін. 42)
15
30 (мін. 18)
Всього за курс
100 (мін. 60)
Остання зміна: середа, 23 червня 2021, 15:19
Шрифти
Розмір шрифта
1
Колір тексту
Колір тла