Методичні рекомендації по роботі з курсом
ЕНК з
дисципліни «Стратегічний маркетинг» призначений для підготовки магістрів
спеціальності 075 "Маркетинг"
Термін виконання заплановано на 15 тижнів (1 семестр). Порядок виконання робіт:
НАЗВИ РОБІТ
Тижні
Бали
МОДУЛЬ І
1-7
100 (мін.60)
1-2
0-5
2-3
0-5
3-5
0-5
5-7
0-5
1-4
0-10
4-7
0-10
6-7
0-60
МОДУЛЬ ІІ
7-14
100 (мін.60)
7-8
0-5
8-9
0-5
8-11
0-5
11-12
0-5
7-10
0-10
Самостійна робота 410-13 0-10 13-14
0-60
Навчальна робота
70 (мін. 42)
15
30 (мін. 18)
Всього за курс
100 (мін. 60)
УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, самостійно опрацювують теми практичних і самостійних завдань, дотримуючись часових норм.Розподіл навчального матеріалу зроблено на 2 великі частини (Модулі). Зміст кожного змістовного модуля включає такі матеріали:
Теоретичний навчальний матеріал. Містить навчальні ресурси:
1)
структуровані електронні матеріалиі
2)
мультимедійні презентації лекцій
Практичні роботи
Завдання для самостійної роботи
Модульний контрольТеми та порядок вивчення матеріалу визначається затвердженою Робочою програмою дисципліни.
Модульний контроль передбчено в кінці кожного модуля у вигляді тестування (
) та додаткової співбесіди за потреби.УВАГА! Студенти, які навчаються за індивідуальним графіком узгодженим з деканатом і викладачем, повинні з'явитися на заняття, яке буде призначено як модульний контроль!
НАЗВИ РОБІТ
Тижні
Бали
МОДУЛЬ І
1-7
100 (мін.60)
1-2
0-5
2-3
0-5
3-5
0-5
5-7
0-5
1-4
0-10
4-7
0-10
6-7
0-60
МОДУЛЬ ІІ
7-14
100 (мін.60)
7-8
0-5
8-9
0-5
8-11
0-5
11-12
0-5
7-10
0-10
13-14
0-60
Навчальна робота
70 (мін. 42)
15
30 (мін. 18)
Всього за курс
100 (мін. 60)
Шрифти
Розмір шрифта
Колір тексту
Колір тла
Кернінг шрифтів
Видимість картинок
Інтервал між літерами
Висота рядка
Виділити посилання