Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Викладач: Кудінова Ірина Петрівна - канд. екон наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму
Тривайло Андрій Юрійович – канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою дисципліни є формування теоретичних знань та практичних навичок з бізнес-планування як елементу управління оселями сільського зеленого туризму. Дисципліна «Бізнес-планування осель сільського зеленого туризму» передбачає теоретичну та практичну підготовку студентів з вирішення наступних завдань: визначення сутності, цілей та завдань розробки бізнес-плану розвитку сільських зелених садиб в територіальних громадах, зокрема формування комплексного туристичного продукту в сегменті сільського зеленого туризму згідно територіальної специфіки; володіння методикою розробки окремих розділів бізнес-плану; обґрунтування доцільності й обов’язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово- економічного інструменту розвитку й підвищення ефективності функціонування сільських зелених садиб.
П24
- Викладач: Кудінова Ірина Петрівна
- Викладач: Тривайло Андрій Юрійович
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 20; Практичні - 20; Самостійна робота - 80. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо бренд-менеджменту, просування та розвитку брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин. Опанування головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду в готельно-ресторанному бізнесі; методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках та набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
- Викладач: Балановська Тетяна Іванівна
- Викладач: Тімченко Ольга Леонідівна
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна - д.е.н., професор кафедри готельно-ресторанної справи та туризму
Саяпін Сергій Петрович - канд. екон. наук, ст. викладач кафедри інформаційних систем і технологій.
Анотація: Навчальна дисципліна «Діджиталізація в готельно-ресторанному бізнесі» орієнтована для освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» на вивчення теоретичних основ створення та використання інформаційних систем, технологічних рішень використання інформаційних технологій у процесах життєдіяльності готельно-ресторанного господарства, знайомство та набуття навичок використання провідного спеціалізованого прикладного програмного забезпечення та технічного забезпечення, яке пропонується на ринку в якості інструменти автоматизації виробничих процесів у сфері готельно-ресторанного бізнесу.
- Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна
- Викладач: Саяпін Сергій Петрович
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 4.
Викладач: Ковальчук Ірина Василівна, доктор філософії в галузі Природничі науки, старший викладач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань про еко-тренди у готельно-ресторанному бізнесі, зокрема про найбільш перспективні їх види для розвитку сфери гостинності, набуття студентами компетенцій для ведення ефективного управління, у тому числі розробка екологічної політики підприємства готельно-ресторанної індустрії (вибір екологічного спрямування підприємства), складання плану дій у сфері екологічного менеджменту (робота з еколейблами, організація господарсько-управлінських процесів). створення системи моніторингу, проведення внутрішніх аудитів і т. д.
- Викладач: Ковальчук Ірина Василівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців професійних знань та навичок з питань організації обслуговування споживачів event-послуг, вдосконалення вмінь і практичних навичок в діяльності плануванні і організації заходів, реалізації й оцінці event-проектів на підприємствах готельно-ресторанної індустрії.
- Викладач: Шкварун Любов Ігорівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань про інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі та оволодіння практичними навичками з організації і управління ними. Студенти повинні вміти визначати найбільш перспективні інноваційні технології для розвитку туристичної галузі певної території в цілому та локальних об’єктів готельно-ресторанного бізнесу зокрема. Набуття студентами компетенцій для ведення eфективного мeнеджменту, зокрема вибір інноваційних технологій для підприємства готельно-ресторанного бізнесу, oрганізація господарсько-управлінських процесів, спрямованих на розробку і впровадження конкурентоспроможного продукту на рівні міжнародних стандартів.
- Викладач: Стретович Олександр Анатолійович
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 15; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Кроскультурний менеджмент" націлена на формування у слухачів магістратури бачення цілісної системи управління соціально-трудовими відносинами в сучасній мультикультурній організації, оволодіння методиками і технологіями управління інтернаціональними командами в транснаціональних компаніях в умовах глобалізації економіки.
- Викладач: Кудінова Ірина Петрівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ЄКТС: 4.
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою є формування у здобувачів вищої освіти «магістр» системного наукового світогляду, необхідного для розв’язування актуального наукового завдання у сфері обслуговування, змісту відповідних методологічних принципів та методів обґрунтування нових наукових результатів теоретичного і праксеологічного характеру.
- Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 60. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Вивчення курсу «Pизик-мeнеджмент в готельно-ресторанному бізнесі» має на меті забезпечення студентів знаннями і навичками, необхідними для ідентифікації, оцінки та упрaвління pизиками в готельно-ресторанній індустрії. Навчити здобувачів розробляти антикризові програми суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу. Очікувані результати навчання: знання передових концепцій, методів, науково-дослідної та професійної діяльності в сфері гостинності; володіти навичками обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності та pизиків у готельно-ресторанному бізнесі; здатність розробляти антикризові програми готельних та ресторанних мереж.
Силабус
Викладач: Гопкало Лариса Михайлівна - канд. екон. наук, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Курс «Сервісологія» відноситься до циклу компонентів ОПП «Готельно-ресторанний бізнес». Метою курсу формування теоретичних професійних знань і практичних навичок з ведення сервісної діяльності. В основу вивчення курсу покладено принцип бачення умов організації сервісної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Серед основних розділів курсу сутність базових понять і термінів кожної
теми змістовних модулів, класифікація потреб людини, типологію споживача і підходи до них в процесі сервісної діяльності; особливості ринку сервісних послуг; особливості впливу культури сервісу на концепцію готельно-ресторанного бізнесу, його стратегію і тактику на ринку готельно-ресторанних послуг.
П23
- Викладач: Гопкало Лариса Михайлівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 60. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Сфера гостинності, через відповідні механізми активізації діяльності й через впровадження в управлінську практику принципів і методів стратегічного маркетингу, може забезпечити умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів в бізнесі.
Силабус
- Викладач: Мосіюк Стефанія Іванівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 16; Практичні - 14; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань та навичок з планування, налагодження та поточного управління діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу, набуття студентами компетенцій для ведення ефективного менеджменту, зокрема визначення бізнес-процесів у туристичній діяльності, їх організації, виконання та стандартизація, а також підвищення якості виконання цих бізнес-процесів (використання сучасних CRM, “персоналізація” продукту для клієнта та ін.).
Силабус
- Викладач: Ковальчук Ірина Василівна
- Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30; Практичні - 30; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Управління проектами в готельно-ресторанному бізнесі є критично важливим аспектом успішної діяльності у сфері розміщення, ресторанній справі. Управління проектами в ГРБ охоплює планування, організацію та контроль різноманітних ініціатив, спрямованих на досягнення конкретних цілей, на зразок реконструкції готелю, впровадження нового ресторанного концепту чи програми покращення обслуговування клієнтів. Ефективне управління проектами включає в себе розробку чіткого плану проекту, визначення ролей і відповідальності учасників проектної команди, а також систематичний моніторинг прогресу та вчасну коригування стратегії, за необхідності.
Силабус
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 5.
Лектор: Москвічова Олена Сергіївна, к.е.н., доцент кафедри туристичного та готельно-ресторанного бізнесу і консалтингу.
Анотація: Revenue менеджмент - це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості. Основне завдання даної технології в сфері гостинності – досягнення оптимального співвідношення між попитом на послуги і відповідною пропозицією. Метою вивчення навчальної дисципліни «Revenue менеджмент» є формування у майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи знань щодо проведення заходів з оптимізації системи управління попитом та доходами готелів і ресторанів.