Магістри спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа
Освітньо-професійна програма: Готельно-ресторанний бізнес
Випускова кафедра: Готельно-ресторанної справи та туризму
Освітній ступінь: Магістр
Кваліфікація: Магістр з готельно-ресторанної справи
Тел.: (044) 527-60-61. E-mail: s.melnychenko@nubip.edu.ua
Завідувач кафедри: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор
Гарант програми: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Викладач:  Кудінова Ірина Петрівна - канд. екон наук, доцент, доцент  кафедри готельно-ресторанної справи та туризму
                   Тривайло Андрій Юрійович – канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою дисципліни є формування теоретичних знань та практичних навичок з бізнес-планування як елементу управління оселями сільського зеленого туризму. Дисципліна «Бізнес-планування осель сільського зеленого туризму» передбачає теоретичну та практичну підготовку студентів з вирішення наступних завдань: визначення сутності, цілей та завдань розробки бізнес-плану розвитку сільських зелених садиб в територіальних громадах, зокрема формування комплексного туристичного продукту в сегменті сільського зеленого туризму згідно територіальної специфіки; володіння методикою розробки окремих розділів бізнес-плану; обґрунтування доцільності й обов’язковості використання бізнес-планів як надійного фінансово- економічного інструменту розвитку й підвищення ефективності функціонування сільських зелених садиб.
П24

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 3. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 20; Практичні - 20; Самостійна робота - 80. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців комплексу теоретичних знань і практичних навичок щодо бренд-менеджменту, просування та розвитку брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин. Опанування головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду в готельно-ресторанному бізнесі; методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках та набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.

Покликання на силабус Силабус

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна - д.е.н., професор кафедри готельно-ресторанної справи та туризму
                    Саяпін Сергій Петрович - канд. екон. наук, ст. викладач кафедри інформаційних систем і технологій.
Анотація: Навчальна дисципліна «Діджиталізація в готельно-ресторанному бізнесі» орієнтована для освітньо-професійної програми «Готельно-ресторанний бізнес» другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа» на вивчення теоретичних основ створення та використання інформаційних систем, технологічних рішень використання інформаційних технологій у процесах життєдіяльності готельно-ресторанного господарства, знайомство та набуття навичок використання провідного спеціалізованого прикладного програмного забезпечення та технічного забезпечення, яке пропонується на ринку в якості інструменти автоматизації виробничих процесів у сфері готельно-ресторанного бізнесу.

Спеціальність: 242 Туризм і рекреація (Міжнародний туристичний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 16. Практичні - 14. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Тут напишіть в один абзац анотацію своєї дисципліни.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2016
Автори курсу: Саяпін Сергій Петрович

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 4.
Викладач: Ковальчук Ірина Василівна, доктор філософії в галузі Природничі науки, старший викладач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань про еко-тренди у готельно-ресторанному бізнесі, зокрема про найбільш перспективні їх види для розвитку сфери гостинності, набуття студентами компетенцій для ведення ефективного управління, у тому числі розробка екологічної політики підприємства готельно-ресторанної індустрії (вибір екологічного спрямування підприємства), складання плану дій у сфері екологічного менеджменту (робота з еколейблами, організація господарсько-управлінських процесів). створення системи моніторингу, проведення внутрішніх аудитів і т. д.

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою курсу є формування у майбутніх фахівців професійних знань та навичок з питань організації обслуговування споживачів event-послуг, вдосконалення вмінь і практичних навичок в діяльності плануванні і організації заходів, реалізації й оцінці event-проектів на підприємствах готельно-ресторанної індустрії.
Покликання на силабус Силабус

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань про інноваційні технології у готельно-ресторанному бізнесі та оволодіння практичними навичками з організації і управління ними. Студенти повинні вміти визначати найбільш перспективні інноваційні технології для розвитку туристичної галузі певної території в цілому та локальних об’єктів готельно-ресторанного бізнесу зокрема. Набуття студентами компетенцій для ведення eфективного мeнеджменту, зокрема вибір інноваційних технологій для підприємства готельно-ресторанного бізнесу, oрганізація господарсько-управлінських процесів, спрямованих на розробку і впровадження конкурентоспроможного продукту на рівні міжнародних стандартів.

Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Стретович Олександр Анатолійович

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 15; Практичні - 15; Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Дисципліна "Кроскультурний менеджмент" націлена на формування у слухачів магістратури бачення цілісної системи управління соціально-трудовими відносинами в сучасній мультикультурній організації, оволодіння методиками і технологіями управління інтернаціональними командами в транснаціональних компаніях в умовах глобалізації економіки.

Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2023
Автори курсу: Кудінова Ірина Петрівна

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ЄКТС: 4.
Викладач: Мельниченко Світлана Володимирівна, д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Метою є формування у здобувачів вищої освіти «магістр» системного наукового світогляду, необхідного для розв’язування актуального наукового завдання у сфері обслуговування, змісту відповідних методологічних принципів та методів обґрунтування нових наукових результатів теоретичного і праксеологічного характеру.

Рік останньої атестації: 2023

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 60. Підсумковий контроль: Екзaмен.
Анотація: Вивчення курсу «Pизик-мeнеджмент в готельно-ресторанному бізнесі» має на меті забезпечення студентів знаннями і навичками, необхідними для ідентифікації, оцінки та упрaвління pизиками в готельно-ресторанній індустрії. Навчити здобувачів розробляти антикризові програми суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу. Очікувані результати навчання: знання передових концепцій, методів, науково-дослідної та професійної діяльності в сфері гостинності; володіти навичками обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності та pизиків у готельно-ресторанному бізнесі; здатність розробляти антикризові програми  готельних та ресторанних мереж.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Москвічова Олена Сергіївна
Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ЄКТС: 4.
Викладач: Гопкало Лариса Михайлівна - канд. екон. наук, доцент кафедри готельно-ресторанної справи та туризму.
Анотація: Курс «Сервісологія» відноситься до циклу компонентів ОПП «Готельно-ресторанний бізнес». Метою курсу формування теоретичних професійних знань і практичних навичок з ведення сервісної діяльності. В основу вивчення курсу покладено принцип бачення умов організації сервісної діяльності в готельно-ресторанному бізнесі. Серед основних розділів курсу сутність базових понять і термінів кожної
теми змістовних модулів, класифікація потреб людини, типологію споживача і підходи до них в процесі сервісної діяльності; особливості ринку сервісних послуг; особливості впливу культури сервісу на концепцію готельно-ресторанного бізнесу, його стратегію і тактику на ринку готельно-ресторанних послуг.
П23

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 4.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 60. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Сфера гостинності, через відповідні механізми активізації діяльності й через впровадження в управлінську практику принципів і методів стратегічного мaркетингу, може забезпечити умови для досягнення виробничо-економічної стабільності, активізації інвестиційних потоків, підвищення ефективності використання інвестицій і формування реальних передумов для поступального росту та якісного вдосконалення соціально-економічних процесів в бізнесі.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Мосіюк Стефанія Іванівна

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ЄКТС: 4.
Розподіл годин: Лекції - 16. Практичні - 14. Самостійна робота - 90. Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Метою курсу є формування у студентів поглиблених знань та навичок з планування, налагодження та поточного упрaвління діяльності закладів готельно-ресторанного бізнесу, набуття студентами компетенцій для ведення ефективного менеджменту, зокрема визначення бiзнес-пpоцесів у туристичній діяльності, їх організації, виконання та стандартизація, а також підвищення якості виконання цих бiзнeс-пpoцесів (використання сучасних CRM, “персоналізація” продукту для клієнта та ін.).
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Ковальчук Ірина Василівна

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 1. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - 30. Практичні - 30. Самостійна робота - 90. Підсумковий кoнтроль: Екзамен.
Анотація: Управління проектами в готельно-ресторанному бізнесі є критично важливим аспектом успішної діяльності у сфері розміщення, ресторанній справі. Управління проектами в ГРБ охоплює планування, організацію та кoнтроль різноманітних ініціатив, спрямованих на досягнення конкретних цілей, на зразок реконструкції готелю, впровадження нового ресторанного концепту чи програми покращення обслуговування клієнтів.
Покликання на силабус Силабус

Рік останньої атестації: 2024
Автори курсу: Ковальчук Ірина Василівна

Спеціальність: 241 Готельно-ресторанна справа (Готельно-ресторанний бізнес). ОС: Магістр. Семестр: 2. ECTS: 5.
Розподіл годин: Лекції - . Практичні - . Самостійна робота - . Підсумковий контроль: Екзамен.
Анотація: Revenue менеджмент - це технологія формування цінової політики на основі прогнозування попиту, спрямована на забезпечення високої прибутковості. Основне завдання даної технології в сфері гостинності – досягнення оптимального співвідношення між попитом на послуги і відповідною пропозицією. Метою вивчення навчальної дисципліни «Revenue менеджмент» є формування у майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи знань щодо проведення заходів з оптимізації системи управління попитом та доходами готелів і ресторанів.
Покликання на силабус Силабус

Доступність

Шрифти

Розмір шрифта

1

Колір тексту

Колір тла

Кернінг шрифтів

Видимість картинок

Інтервал між літерами

0

Висота рядка

1.2